Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Stijn Bosch - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Stijn Bosch - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Stijn Bosch

Blijf op de hoogte en volg Stijn

03 Augustus 2013 | Nederland, Apeldoorn

Het is bijna zover! nog een paar dagen voordat ik in het vliegtuig naar Buenos Aires zit. (12 dagen op precies te zijn). ik zal voor 11 maanden in argentinië gaan wonen bij een gastgezin. Ik zal daar gewoon naar school gaan en een 'normaal' Argentijns leven gaan lijden. Ik woon dan in Coronel Moldes, een kleine stad in de provincie Cordoba, Argentinië. dat ligt ongeveer in het midden, op hoogte van Buenos Aires.

Ik kom in een leuk gastgezin! Vader Ariel, moeder Ingrid, en 3 gastbroers, Manuel, Augusto en Camilo! Het is een leuk gezin, ik heb al veel contact met ze gehad via facebook! Nog de laatste dingetjes afronden (alle papieren, uitzoeken wat ik allemaal meeneem) en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Ik heb er ongelooflijk veel zin in en kan echt niet wachten om aan dit avontuur te beginnen. Ik ga iedereen natuurlijk erg missen!

Mijn volgende blog zal vanuit het mooie Argentinië zijn :)

Groeten
Stijn

  • 03 Augustus 2013 - 20:57

    Anja:

    Geniet nog van je laatste week in Apeldoorn, met ons :)

    liefs mama

  • 05 Augustus 2013 - 19:26

    Sanne Van Lochem:

    Spannend... dat wordt voor ons allebei aftellen! Ik zie jullie zondag! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 10883

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: